Zgłoszenie Reklamacji Akumulatora

Zgłoszenie Reklamacji Akumulatora

Poniższy formularz służy do zgłaszania reklamacji akumulatorów wspieranych przez program Shimano STePS SERVICE.

W przypadku jakichkolwiek problemów z akumulatorami wspieranymi w ramach ww. programu,
w pierwszej kolejności zalecamy zapoznać się z odpowiednią instrukcją użytkownika.

Wypełnij poniższy formularz, a następnie kliknij przycisk „WYŚLIJ”, aby zgłosić reklamację akumulatora.

Wszystkie pola oznaczone * muszą być wypełnione.

Dodatkowe załączniki powinny być przesłane w formacie .jpg, .png lub .pdf.

Czy są Państwo klientem Shimano Polska w ciągłej współpracy? *
Proszę wprowadzić NIP bez spacji i znaków specjalnych.
Adres *
Adres
Czy akumulator posiada naklejkę? *
Prosimy o zgłoszenie reklamacji akumulatora w punkcie zakupu lub poprzez producenta roweru

W ramach programu serwisowego akumulatorów STePS Shimano Polska może obsługiwać reklamacyjnie jedynie współpracujących z nami klientów.

Jeśli akumulator nie posiada specjalnej naklejki "SHIMANO STePS SERVICE" prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez producenta roweru.
Czy akumulator wciąż objęty jest 2-letnim okresem rękojmi? *
Warunkiem koniecznym do prawidłowego złożenia reklamacji akumulatora jest ważny okres rękojmi poświadczony kopią dowodu zakupu akumulatora lub całego roweru.
Prosimy o możliwie szczegółowe opisanie przyczyny reklamacji
Czytelne zdjęcie wszystkich etykiet na spodzie akumulatora *
Maksymalny rozmiar pliku: 8MB
Kopia dowodu zakupu roweru lub akumulatora *
Maksymalny rozmiar pliku: 8MB
Raport diagnostyczny z E-Tube Project *
Maksymalny rozmiar pliku: 8MB
Menu