Często zadawane pytania

1. Nie mam dostępu do portalu. Jak się zarejestrować? Skąd wziąć login i hasło?

Panel Shimano-Bike.pl obsługuje dwa rodzaje kont:

1. Konto dla pracownika sklepu/sprzedawcy, w którym dostępne będą informacje i materiały marketingowe oraz katalogi produktów w wersji elektronicznej.
2. Konto dla mechanika z dostępem do formularza reklamacyjnego oraz tym co w pkt. 1.

W pierwszym przypadku rejestracji można dokonać samodzielnie. W oknie logowania należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się„.

W drugim przypadku dostęp do Panelu Shimano-Bike.pl z możliwością składania reklamacji, przydzielany jest indywidualnie każdemu użytkownikowi na podstawie danych kontaktowych potwierdzonych z właściwym dla Państwa przedstawicielem handlowym. Wymogiem koniecznym do uzyskania dostępu jest przynależność do jednego z konceptów serwisowych Shimano (Shimano Service Center lub Serwis Certyfikowany przez Shimano Polska).
Loginem do portalu jest Państwa e-mail kontaktowy, hasło tworzą Państwo samodzielnie, po otrzymaniu maila z linkiem do ustawienia hasła.

2. Jak złożyć reklamację produktu.

Jeśli posiadają Państwo konto dla mechanika z dostępem do formularza reklamacyjnego, na górnym pasku menu należy wybrać pozycję „Serwis” a następnie kliknąć opcję „Zgłoszenie Reklamacji”. Na ten moment w wersji elektronicznej mogą Państwo składać reklamacje wyłącznie na produkty marki Shimano.

Pracujemy nad tym aby w przyszłości mogli Państwo zgłaszać reklamacje na wszystkie marki w naszej dystrybucji.

3. Jak zgłosić reklamację akumulatora do E-Bike?

W przypadku gdy nie posiadają Państwo konta z możliwością zgłaszania reklamacji, wciąż mogą Państwo złożyć reklamację na akumulator Shimano STePS lub akumulator marki Darfon lub Simplo (Trend Power), który wspierany jest w ramach Shimano STePS Service.

Aby to zrobić należy klikną przycisk „Zgłoszenie Reklamacji Akumulatora” pod oknem logowania na stronie https://shimano-bike.pl

Menu